Programmatūra
SMART Meeting Pro
Ar SMART Meeting Pro programmatūru Jūs uzlabosiet savstarpējo sapratni uzņēmumā, īpaši sapulču un sanāksmju laikā. Šī interaktīvās tāfeles programmatūra ļauj rakstīt piezīmes ar digitālo tinti, anotēt pāri dokumentiem un tīmekļa aplikācijām, un saglabāt visu vienotā dokumentā. Ar SMART Meeting Pro Jūs varat savienot vairākus displejus sanāksmju zālē, un saturs, kuru rādāt uz kādu no displejiem var tikt sadalīts starp visiem pievienotajiem displejiem.
Apskats
Saglabājiet savas piezīmes un ietaupiet laiku
SMART Meeting Pro programmatūra ļauj Jums rakstīt ar digitālo tinti un saglabāt dokumentu ar veiktajām korekcijām kā vienu PDF, PPT vai attēla dokumentu. Jūs varat arī veikt piezīmes uz tādām programmām kā, piemēram, Microsoft ® Word, Excel ®, PowerPoint ®, kā arī AutoCAD ® un Adobe Acrobat ®. Kad esat veikuši piezīmes šajos dokumentos, Jūs varat saglabāt dokumentu tā sākotnējā formātā ar visām piezīmēm. Kad sanāksme ir beigusies, izsūtiet darba uzdevumus, vai situācijas analīzi ar Jūsu komentāriem kolēģiem uz e-pastu.
Informācijas nodošana
SMART Meeting Pro dod jums iespēju parādīt darba lapas uz vairākiem pieslēgtajiem interaktīvajiem displejiem - un pēc tam pārvietot informāciju no viena displeja uz citu. Tāpat SMART Meeting Pro ir veidotas tā, lai atbalstītu SMART Bridgit ™, konferences programmatūru. Iegādājoties papildus SMART Bridgit servera programmatūru, Jūs un Jūsu kolēģi varēsiet piedzīvot neticamu datu apmaiņas un savstarpējas sadarbības izaugsmi!
Īpašības un iespējas
Rakstiet piezīmes
Rakstiet piezīmes uz dokumentiem ar digitālo tinti un saglabājiet tās, lai tās varētu nosūtīt kolēģiem ar Jūsu komentāriem.
Saglabāšanas funkcija
Veiciet dokumentu un aplikāciju fotografēšanu. Jūs varat saglabāt savas veiktās piezīmes kā PDF, PPT vai attēla dokumentu un tad nosūtīt dokumentu caur e-pastu saviem kolēģiem.
Aplikāciju integrācija
Jūs varat veikt piezīmes Microsoft Word, Excel un PowerPoint dokumentos, kā arī AutoCAD un Adobe Acrobat dokumentos. Saglabājiet visas veiktās piezīmes un komentārus to sākotnējā formātā (Word, Excell utt.).
Interaktīvās tāfeles iezīmes
Izveidot jaunas interaktīvās tāfeles darba un viegli pārvietoties no lapas uz lapu.
Vairāku displeju atbalsts
Jūs varat pieslēgt līdz pat 16 interaktīvo displeju sanāksmju telpas datoram.
Kārtošanas režīms
Apskatiet visas interaktīvās tāfeles darba lapas, mainiet to izkārtojumu, pievienojiet jaunas darba lapas, kā arī dzēsiet nevajadzīgās.
Integrēta tastatūra
SMART Meeting Pro programmatūra darbojas gan ar iebūvētu displeja tastatūru, gan ar Jūsu bezvadu klaviatūru un peli.