SMARTBOARD > Klientu atbalsts > Jaunumi SMART lab – nodarbību aktivitāšu veidotājā

Jaunas SMART Notebook 16.2 iespējas

Jaunumi SMART lab – nodarbību aktivitāšu veidotājā

 

Ja ar SMART lab aktivitātēm jau strādāts iepriekšējās SMART Notebook versijās, tad jāatzīmē, ka SMART Notebook 16.2 versijā ir pilnībā mainīts dizains un arī aktivitāšu sagatavošanas gaita.

lab1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lab2

Izmantojot aktivitāšu komplektu “Nodarbības aktivitātes veidotājs”, var izveidot daudzveidīgus interaktīvus zināšanu pārbaudes uzdevumus un pievienot spēles elementus skolēna izsaukšanai pie tāfeles vai uzdevuma izvēlei.

Kas nepieciešams šīm aktivitātei?

– dators ar SMART Notebook programmatūru skolotājam,

– telpā bezvadu internets, projektors un ekrāns,

– dažām aktivitātēm viedtālruņi, planšetdatori vai personālie datori skolēniem.

Ko dara skolotājs

Katras aktivitātes veidošana ir aprakstīta pa soļiem latviešu valodā aktivitātes veidošanas logā. Vispārīgi darba gaita ir sekojoša:

  • Aktivizē “Nodarbības aktivitātes veidotāju” ar klikšķi uz ikonas:
    slslablogo
  • Izvēlas aktivitāti;
  • Izveido aktivitātes saturu, pievienojot nepieciešamo tekstu vai attēlus no datora atmiņas (šeit nevarēs izmantot attēlus no SMART Notebook galerijas);
  • Izvēlas pārbaudīt vai nepārbaudīt atbildes un atbilžu pārbaudes veidu – pēc katras sniegtās atbildes (Nekavējoties) vai uzdevuma beigās (Pēc pamudinājuma);
  • Izvēlas aktivitātes noformējuma dizainu;

Pēc aktivitātes ievietošanas lapā ir iespējams pievienot spēles elementu, noklikšķinot uz zvaigznītes:

lab4

Savukārt, noklikšķinot uz tālruņa ikonas, iespējams nosūtīt aktivitāti uz skolēnu viedierīcēm. Strādājot individuāli katram ar savu viedierīci, spēles elementa pievienošana nav lietderīga.

Pirmajā “Nodarbības aktivitātes veidotāja” izmantošanas reizē skolotājam jāreģistrē savs konts, lai saņemtu aktivitātes kodu vietnē classlab.com. Visos pārējos gadījumos, kad skolotājs strādās ar mobilajām aktivitātēm, pēc uzsākšanas skolēniem tiks piedāvāts viens un tas pats kods, tādējādi viņiem tas nebūs ik reizi jāraksta savās viedierīcēs.

Pirmajā reizē, sākot strādāt ar “Nodarbības aktivitātes veidotāju”, skolotājs reģistrējas vietnē classlab.com. Reģistrēties var, uzmantojot Google (Gmail), Office 365 (Outlook) vai personīgos Microsoft kontus:

reg1

Spēles elements

lab5

Signālierīces

Iespējams pievienot līdz 4 signālierīcēm, jo pie tāfeles var aicināt vienlaicīgi 4 skolēnus. Kurš pirmais nospiež signālierīci, pirmais var izvēlēties uzdevumu vai uzdevuma daļu, kuru pildīt.

Sajaucējs

No cepures var izvilkt nejaušu skaitli vai skolēna vārdu no saraksta, ko skolotājs sagatavojis iepriekš.

lab8

Taimeris

Ir iespēja uzstādīt laika limitu kādam uzdevumam un norādīt to kā atskaites sākumu. Laiks tiek skaitīts atpakaļ.

Sarakstu izveidošana

Pirms aktivitāšu veidošanas skolotājs var sagatavot dažādu vārdu, skaitļu vai jebkuru nepieciešamo objektu sarakstus, kurus vēlāk varēs izmantot aktivitātēs. Tāpat var sagatavot arī klašu sarakstus ar skolēnu vārdiem.

lab7

Noklikšķinot uz saraksta ikonas:

lab9

skolotājs var sagatavot un saglabāt sarakstus, kurus var izmantot jebkurā no SMART lab aktivitātēm. Iespējams sagatavot arī testus (kontrolpārbaude).

lab3

Izveidotos sarakstus konkrētās aktivitātes sagatavošanas gaitā var rediģēt un mainīt. Arī testus varēs papildināt ar jauniem jautājumiem vai dzēst iepriekš sagatavotos jautājumus.

 

Ko dara skolēni?

  • aktivizē internetu savās mobilajās ierīcēs;
  • dodas uz vietni com un ievada aktivitātes ID numuru un savu vārdu (tas jādara tikai tad, ja konkrēto aktivitāti pie konkrētā skolotāja pilda pirmo reizi, pārējās reizēs vajadzēs tikai apstiprināt jau piedāvāto kodu un savu vārdu:
classlab
  • pilda aktivitāti, izmantojot pieskārienu ar pirkstu vai skārienjūtīgo rakstāmrīku;
  • pēc aktivitātes izpildīšanas saņem atgriezenisko saiti.

Par prasībām viedierīcēm un programmatūrai lasiet www.smartboard.lv:

Produkti un risinājumi/ Programmatūra/ SMART Learning Suite/ Papildus aprīkojums

Tikai ar viedierīcēm var strādāt ar:

  • “Izplatiet to!” – aktivitāte ļauj iesaistīt visus skolēnus ideju ģenerēšanā (“Prāta vētra”) vai viedokļu izteikšanā un diskusijā;
  • “Monstru viktorīna” – komandu sacensība. Klase tiek sadalīta skolotāja norādītajā komandu skaitā, visa komanda kopā domā un izvēlas atbildes uz skolotāja izveidotu testu.
  • “SMART response 2” – novērtējuma programma, katrs skolēns individuāli atbild uz skolotāja izveidota testa jautājumiem, pēc tam saņem novērtējumu, kas izteikts procentos. Skolotājs saņem klases rezultātus, kas apkopoti MS Excel tabulā.


Positive SSL
Developed by "VERSUS PRO"
coloring.cool