SMARTBOARD > Klientu atbalsts > Mācību centrs > Lietotāju rokasgrāmata > Jaunas SMART Notebook 15.2 iespējas > Jaunas aktivitātes ar “Nodarbības aktivitātes veidotāju” (“Lesson Activity Builder”)

Jaunas SMART Notebook 15.2 iespējas

Jaunas aktivitātes ar “Nodarbības aktivitātes veidotāju” (“Lesson Activity Builder”)

Jaunā programmatūras versija SMART Notebook 15.2 lietotājiem piedāvā papildinājumus interaktīvu uzdevumu veidošanai. Kopš SMART Notebook 15 nākšanas klajā ir iespēja strādāt ar “Nodarbību aktivitāšu veidotāju” (Lesson Activity Builder) 

AB1

Ar katru programmatūras atjauninājumu tas tiek papildināts, šoreiz vēl ar divām interaktīvu uzdevumu veidošanas iespējām.

Etiķetes atklāšana

LAB1

1.Vispirms izvēlas attēlu, kura daļām tikspievienotas etiķetes. Attēlu var izvēlēties no datora atmiņā esošā krājuma divējādi: vai nu ievilkt to aktivitātes apgabalā (“Velciet attēlu šeit”) no atvērtas mapes ar attēliem vai nu sameklēt to (“Pārlūkojiet attēlu”). Galerijas attēli nav pieejami.

LAB2

2. Nākošajā solī attēla daļām pievieno nepieciešamās etiķetes, izvēloties “Jauna etiķete” un velkot to pie atbilstošās daļas attēlā. Etiķetē var ierakstīt nosaukumu un nelielu komentāru par nosaukto attēla daļu.

LAB3

3. Aktivitātei pēdējā solī var pievienot jau iepriekš aprakstīto spēles elementu skolēnu izsaukšanai pie tāfeles.

 

Paātrināšana

P1

Vienīgais, kas jāizdara šīs aktivitātes izveidošanai, ir jāsagatavo jautājumi ar atbilžu variantiem. Aktivitātē iespējams iekļaut līdz 10 jautājumiem.

P2

Iespējams pievienot no 2 līdz 4 atbilžu variantiem. Var uzstādīt ierobežojumus laikam, kas paredzēts atbildei uz jautājumu.

Šai aktivitātei nepievieno spēles elementu.

Kad skolēni, kuri pildīs uzdevumu, jau atrodas pie tāfeles:

1.Jānoklikšķina uz cipara, kas norāda dalībnieku skaitu aktivitātē (ja dalībnieku ir vairāk kā divi, nepieciešama tāfele, kas atpazīst vairāk kā divu cilvēku pieskārienus).

P3

2. Dalībniekiem jāizvēlas dzīvnieks, kurš viņus simbolizēs.

P4

3. Dalībnieki sagaida jautājuma un atbilžu variantu parādīšanos, tad izvēlas pareizo atbildi.

P5

Tiek fiksēts ne tikai tas, vai dalībnieki izvēlējušies pareizo atbildi, bet arī laiks, kurā katrs dalībnieks atbildi izvēlējies. Tādējādi uzvaru ietekmē arī tas, kurš pareizo atbildi izvēlējies ātrāk.

Pēc uzdevuma izpildīšanas iespējams redzēt sasniegtos rezultātus un izskatīt visus jautājumus un pareizās atbildes.

P6


Positive SSL
Developed by "VERSUS PRO"
coloring.cool