SMARTBOARD > Ziņas > Interaktivitāte ar Lesson Activity Toolkit 2.0

Ziņas

Interaktivitāte ar Lesson Activity Toolkit 2.0

Lesson Activity Toolkit ir galerijas kolekcija, kas satur rediģējamus rīkus un veidnes, ieskaitot uzdevumus, spēles un grafiskus objektus, kurus var izmantot, lai veidotu un noformētu skaistus un piesaistošus interaktīvus materiālus. Ja Lesson Activity Toolkit kolekcija jau ir uzinstalēta uz Jūsu datora, tad tai var piekļūt, atvērot SMART Notebook programmatūras sānu joslas sadaļu „Galerijas”. Lejupielādēt Lesson Activity Toolkit var ŠEIT.

1

Lai tiktu pie materiāliem, uzklikšķiniet uz mapes „Lesson Activity Toolkit 2.0” sadaļā „Galerijas”. Lesson Activity Toolkit faili ir sakārtoti apakšmapēs – Activities, Example, Games, Graphics, Pages un Tools.

Jūs varat meklēt Lesson Activity Toolkit objektus, pārskatot mapes vai izmantojot meklēšanas logu. Kad objekts būs atrasts, uzklikšķiniet uz tā un ienesiet to SMART Notebook darba lapā. 

Padoms: uzklikšķiniet uz „+” zīmi blakus mapei sadaļā „Galerijas”, lai paplašinātu to un redzētu mapes saturu.

Aktivitātes un spēles

Lesson Activity Toolkit satur dažādas veidnes, kuras var izmantot, lai iesaistītu skolēnus un padarītu mācības jautras un aizraujošas. Ir pieejamas vairākas rediģējamas veidnes kā, piemēram, anagrammas, grupēšanas uzdevumi, attēlu spēles, atslēgvārdu spēles, testi, vārdu minējumi un citas.   

1

 

Lesson Activity Toolkit apakšmape „Games” satur dažādus objektus, piemēram, spēļu kartes, domino, galda spēles, kā arī Adobe Flash spēles – piemēram, Sudoku un krustvārdu mīklas ģenerators.

1

Lai atrastu spēļu un aktivitāšu idejas, dodaties uz apakšmapi „Examples”.

Spēļu un aktivitāšu veidošana

Daudzas spēles un aktivitātes no Lesson Activity Toolkit ir ar Adobe Flash veidoti objekti.

Punkti, kas palīdzēs izveidot spēles un aktivitātes, veiksmīgam darbam stundā:

  • Nospiediet pogu „Help” 1, lai atrastu objektu aprakstu un detalizētas instrukcijas, kā izveidot un izmantot aktivitāti.
  • Nospiediet pogu „Edit”1, lai izveidotu uzdevumu.
  • Lai aizpildītu teksta laukumus, ievadiet tekstu no tastatūras vai ievelciet tekstu no SMART Notebook darba lapas vai no citas aplikācijas.
  • Lai nodrošinātu, ka citi nevar rediģēt spēli vai uzdevumu, ielieciet ķeksīti pie „password” un ievadiet paroli attiecīgajā logā. Šī darbība novērš skolēnu nesankcionētu piekļuvi uzdevuma datiem stundas laikā.
  • Daudzas aktivitātes satur pogu „Check”, kuru izmanto, lai pārbaudītu, vai uzdevums ir izpildīts pareizi, pogu „Reset”, kura atjauno uzdevumu, un „Solve” pogu, kura parāda pareizās atbildes. Šīs pogas palīdz pārskatīt uzdevumus un aktivitātes ar klasi.

Grafika

Ikonas, robežas un attēli no mapes „Graphics” palīdzēs izveidot un noformēt sarežģītu un iesaistošu mācību materiālu stundai. Jūs varat ievilkt virsrakstjoslas un cilnes tieši SMART Notebook darba lapā.

Pielāgotu pogu un izvelkamo cilņu veidošana

Lai padarītu mācību procesu interaktīvāku un iesaistošāku, varat pievienot saites pogām un ikonām.

1

Lai pievienotu saiti objektam, rīkojieties šādi:

  1. Atlasiet objektu.
  2. No objekta konteksta izvēlnes izvēlieties „Saite…”.
  3. Izvēlieties, kādu saites veidu Jūs plānojāt pievienot: uz citu failu, uz lapu pašreizējā failā vai uz tīmekļa vietni.
  4. Ievadiet nepieciešamo informāciju.
  5. Izvelieties „Stūra ikona” vai „Objekts”.
  6. Nospiediet „OK”.

Pogai varat arī pievienot tekstu, izmantojot objekta konteksta izvēlnes funkciju „Grupa”.

Lesson Activity Toolkit satur dažāda veida izvelkamas cilnes, bet, izmantojot grupēšanas funkciju, Jums ir iespēja veidot pielāgotas cilnes, kas ietver grafiku. Piemēram, sagrupējiet attēlu ar izvelkamo cilni un novietojiet cilni uz SMART Notebook darba lapas malas, lai attēls tiktu paslēpts līdz brīdim, kad Jūs būsiet gatavi to parādīt. 

1

Darba lapas

1

 Gatavas darba lapas palīdzēs Jums ātri un vienkārši izveidot prezentāciju, noformētu vienādā stilā, ar pievienotām aktivitātēm un pārdomātu struktūru. Apakšmapē „Pages” ir pieejamas titullapu sagataves, jaunas stundu aktivitāšu sagataves, kuras var papildināt ar ierakstiem, jautājumu un diagrammu sagataves. 

Lai samainītu tekstu uz šīm lapām, atlasiet esošo tekstu un sāciet ievadīt jaunu tekstu. Titullapas satur cilnes skolotāja pierakstiem un stundas aprakstam. Šīs sadaļas ir ērti izmantojamas, lai izvirzītu stundas mērķi un nostādītu instrukcijas.

Lai izveidotu profesionāla izskata mācību materiālu, izmantojiet krāsainas sagataves, papildinot tās ar pogām un rīkiem no mapes „Graphics”.

Rīki

Mape „Tools” satur dažādus Adobe Flash rīkus, kurus Jūs varat izmantot, lai padarītu mācību materiālu interaktīvu. Starp tiem var atrast nejaušo grupu ģeneratoru, „uzklikšķini, lai atvērtu” rīkus, ciparu un krāsu ģeneratorus, un daudz ko citu. Pārlūkojiet mapi, lai atrastu līdzekļus, kas palīdzēs Jums veidot kreatīvus uzdevumus. Rīki no mapes „Examples” palīdzēs rast jaunas idejas interaktīvu mācību materiālu veidošanā.

1

 

Piemēri

Mape „Exmaples” satur aktivitāšu, spēļu, lapu un rīku paraugus, kā arī palīdzības mapi „Help”, kurā atrodas saites uz tiešsaistes palīdzības resursiem, piemēram, uz SMART Exchange vai mācību video. Izpētiet šos failus, lai uzzinātu, kā izmantot spēli vai aktivitāti klasē, vai arī, lai atrastu kreatīvo pielietojumu kādam no pieejamajiem rīkiem. 

1

Lesson Activity Toolkit Video Tutorial – Hot spots game

 

 


Autorizācija

Uzdod savu jautājumu

captcha

Developed by "VERSUS PRO"