SMARTBOARD > Produkti > LEGO Education > LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Pamatkomplekts

LEGO Education

LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Pamatkomplekts


Šis pamatkomplekts ir optimizēts lietošanai skolas klasē un ietver visu nepieciešamo, lai uzsāktu apmācības ar LEGO® MINDSTORMS®. Tas iedrošina skolniekus būvēt, programmēt un testēt savus risinājumus, izmantojot īstu robotikas tehnoloģiju. Pamatkomplekta galvenā sastāvdaļa ir programmējams EV3 mikrodators “EV3 Intelligent Brick”, maza un jaudīga ierīci, elektromotoru un sensoru kontrolēšanai.

Uzzini cenu

Jūsu vārds (obligāts)

Jūsu e-pasts (obligāts)

Tālrunis (obligāts)


Aizvērt

Apskats

Ar LEGO Mindstorms Education EV3 apmācības aprīkojumu Jūs varat pasniegt robotikas pamatus pulciņos, nometnēs, izveidot atsevišķu mācību priekšmetu, kā arī integrēt to jau esošajos mācību priekšmetos, tādos ka: matemātika, fizika, dabas zinātne, datorzinātnes un programmēšana. Skolnieki būvē, programmē un testē savus robotus, kas modulēti reālās vides problēmās un risina tās.  LEGO Mindstroms EV3 iedrošina skolniekus būt kreatīviem un inovatīviem.


Tas ir lielisks veids, lai studenti iemācītos komunicēt savā starpā un strādāt komandā, kas ir pamatnosacījums dalībai gan vietējās, gan starptautiskās robotikas sacensībās.

LEGO Mindstorms Education EV3 kalpo STEM, robotikas, mehatronikas, programmēšanas prasmju apgūšanai, prezentācijas un projektu vadības prasmju pielietošana dabā - robotu būvēšanas projektos un robotikas sacensībās. Atspēriens augstskolai inženiertehnisko zināšanu apgūšanai.

Uz National Instruments LabVIEW bāzes pamata izstrādātā grafiskā un intuitīvā programmatūra nodrošina efektīvu un ātru robotikas programmēšanas pamatprincipu apgūšana, tajā pat laikā ļaujot veidot kompleksas programmas. Programmatūru LabVIEW izmanto lielākā daļa pasaules universitāšu, zinātnieku un inženieru robotikas algoritmu programmēšanai. LEGO Education LabVIEW programmatūra specializējas tieši uz apmācības funkciju veikšanu, kas sevī ietver datu vākšanas funkciju, elektronisko projektu dienasgrāmatu, apmācības metodoloģiju gan skolniekiem, gan atsevišķi skolotājiem.

Apmācāmās prasmes:
- Būvēt un programmēt funkcionējošus autonomus robotus izmantojot motorus, sensorus, zobratus, riteņus, asis un citus tehniskos elementus
- Robotu būvēšana no 2D zīmējuma, būvējot reālu 3D versiju, telpiskās domāšanas attīstīšana
- Pašu dizainētu robotu būvēšana programmēšana, testēšana un uzlabošana, inženierzinātņu pamatu apgūšana
- Matemātikas zināšanu izmantošana dabā, lai aprēķinātu attālumu, laiku un ātrumu
- Tehniskās valodas apgūšana
- Programmēšanas un algoritmiskās domāšanas attīstīšana.

Īpašības un iespējas

Pamata komplekta sastāvdaļas (45544 LME,EV3,Core set):

- Programmējams mikrodators:
+ ARM 9 procesors, 300 MHz
+ 4 input ports, 4 output ports
+ Iebūvētā atmiņa 16 MB un 64 MB RAM
+ Mini SDHC kartes lasītājs līdz 32 GB paplašinājumam
+ Izgaismots 3 krāsu pogu interfeiss
+ 178x128 pixel displejs
+ skaļrunis
+ mikrodatora programmas pārnese uz EV3 programmatūru
+ Komunikācija ar datoru izmantojot USB, vai ārējo Wi-Fi un/vai Bluetooth papildinājumus
+ USB 2.0 "daisy chaining", Wi-Fi komunikācijai, un citām USB ierīcēm
+ Darbināms 6 AA baterijām vai 2050 mAh lithium ion EV3 akumulatoru;
- Lielie servo motori (2);
- Vidējais servo motors;
- Gaismas/ krāsas sensors;
- Skāriena sensori (2);
- Ultraskaņas sensors;
- Žiroskopiskais sensors;
- Savienojuma vadi;
- Akumulators;
- USB kabelis;
- Un citas LEGO detaļas robotu būvēšanai, kopā 541.

Programmatūra
1. 2000045 LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Software (pamata programmatūra 1 datoram)
2. 2000048 LME, EV3, Software Site License Agreement (visu skolas datoru licencēšana, tikai kopā ar 2000045)
3. 2005544 LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Design Engineering Projects (papildinājums visu skolas datoru licencēšanai)

Galerijas

Tehniskā dokumentācija

Papildus aprīkojums

Papildus komplekts (45560 LME, EV3, Expansion Set):
853 gab. dažādas LEGO detaļas kompleksāku robotu būvēšanai un nozaudēto detaļu aizvietošanai.

Skolotāju apmācība 12 h (par atsevišķu samaksu)
- Praktiskās nodarbības, kuras pēc tam izmantot savā klasē
- Aprīkojuma un programmatūras pārskats
- Kā pareizi izmantot apmācības metodoloģiju
- Stundu plānu idejas
- Klases pārvaldīšana
- Idejas aktivitātēm un turpmākām nodarbībām

Autorizācija

Developed by "VERSUS PRO"