SMARTBOARD > Klientu atbalsts > Mācību centrs > Lietotāju rokasgrāmata > SMART Documentu kamera SDC-450 > Jauktas realitātes rīku izmantošana

SMART Documentu kamera SDC-450, Lietotāju rokasgrāmata

Jauktas realitātes rīku izmantošana

1Pirms sākt darboties ar 3D modeli, to ir nepieciešams ievietot SMART Notebook darba lapā: atveriet sānu joslas sadaļu „Galerijas”, iezīmējiet tajā „Lesson Activity Examples” un apakšējā logā atrodiet nepieciešamo 3D attēlu. Ienesiet to SMART Notebook darba lapā un novietojiet jauktās realitātes kubu zem dokumentu kameras lēcas. Grozot jauktās realitātes kubu jebkurā virzienā, ievietotais 3D attēls tiek apskatīts visās dimensijās.

Darboties ar 3D attēlu var arī bez kuba. Uzklikšķinot uz 3D attēla ar labo peles pogu, atvērsies konteksta izvēlne, kurā var atrast: 

1

1)      Klonējums – kopē objektu vienas darba lapas robežās.

2)      Izgriezt – izgriež objektu, lai ievietotu to citā vietā, citā darba lapā vai citā dokumentā.

3)      Kopēt – kopē objektu, lai ievietotu to citā vietā, citā darba lapā vai citā dokumentā.

4)      Ielīmēt – ievieto izgriezto vai nokopēto objektu.

5)      Dzēst – izdzēš objektu no darba lapas.

6)      Bezgalīgs klonētājs – ļauj klonēt objektu bezgalīgi daudz reižu.

7)      Atiestatīt rotāciju – atgriež attēlu sākuma stāvokli.

8)      Ievadiet 3D ainu – lielie 3D modeļi, kas satur sevi iekšējas detaļas, tiek saukti par 3D ainām. Izmantojot šo rīku, var pārvietoties pa 3D ainām, izmantojot navigācijas elementus.

9)      Pievienot birku – uzklikšķinot uz 3D objekta konkrētā punktā, šim punktam var pievienot komentāru vai birku (etiķeti). Pagriežot un pārvietojot 3D objektu, birka visu laiku būs redzama un rādīs uz izvēlēto punktu. Lai paslēptu to, uzklikšķiniet uz tās sākumu.

10)  Animācija – ja 3D modelis satur animāciju, Jūs varat to apturēt vai palaist no sākuma.

1

11)  Slēpt – 3D objektu var paslēpt. Novietojot jauktās realitātes kubu zem dokumentu kameras lēcas objekts parādīsies, noņemot nost – atkal paslēpsies.

12)  Bloķēt – ļauj nobloķēt objektu trīs dažādos veidos: tā, lai to nevarētu pārvietot un mainīt; tā, lai to varētu tikai pārvietot; un tā, lai to varētu tikai pārvietot un pagriezt.

13)  Grupa – no diviem vai vairāk objektiem apvieno vienā objektā.

14)  Apvēršana – ļauj veidot spoguļattēlu vai pagriezt objektu „ar kājām gaisā”.

15)  Secība – ļauj iznest kādu no objektiem priekšplānā vai novietot to aizmugurē.

16)  Saite… – jebkuram objektam ļauj vaidot saites uz tīmekļa lapu, uz darba lapu mācību materiālā vai uz datni no datora…

17)  Skaņa – katram objektam var pievienot skaņu.

Rekvizīti – atver sānu sadaļu „Rekvizīti” , kur var samainīt objekta krāsu, stilu, pievienot animācijas vai iestatīt attēla caurspīdīgumu.


Developed by "VERSUS PRO"